Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Gallok csapatai

Gall egységek összesítő táblázat
  Attackvalue Defense against infantry Defense against cavalry Lumber Clay Iron Crop Upkeep Speed
Phalanx Phalanx
15 40 50 100 130 55 30 1 7
Swordfighter Kardos 65 35 20 140 150 185 60 1 6
Pathfinder Felderítő 0 20 10 170 150 20 40 2 17
Theutates Thunder T. Villám 90 25 40 350 450 230 60 2 19
Druidrider Druida lovas 45 115 55 360 330 280 120 2 16
Haeduan Haeduan 140 50 165 500 620 675 170 3 13
Ram  Falromboló 50 30 105 950 555 330 75 3 4
Trebuchet Harci-katapult 70 45 10 960 1450 630 90 6 3
Chieftain Főnök 40 50 50 30750 45400 31000 37500 4 5
Settler Telepesek 0 80 80 5500 7000 5300 4900 1 5

Phalanx

Phalanx
 

Sebesség: 7 mező/óra
Terhelhetőség: 30
Nyersanyag Ellátás: 1
Kiképzési idő: 0:21:40
Mint egyszerű gyalogos egység, a phalanx relatív olcsó és gyorsan kiképezhető.
Támadóértéke igen alacsony, védelmi szerepben tudják leginkább kijátszani erejüket, mind gyalogság mind lovasság ellen.
Feltételek: Kaszárnya Szint 1

Kardos

Swordfighter
 

Sebesség: 6 mező/óra
Terhelhetőség: 45
Nyersanyag Ellátás: 1
Kiképzési idő: 0:30:00
A karddal harcoló egységek képzése költségesebb mint a phalanxnak, de szerepük már nem korlátozódik kizárólag a védekezésre, támadó hadjáratoknál is bevethetőek.
Védelmi pozícióban, viszonylag gyengék, különösen a lovasság ellen ők húzzák a rövidebbet.
Feltételek: Akadémia Szint 1, Fegyverkovács Szint 1

Felderítő

Pathfinder
 

Sebesség: 17 mező/óra
Terhelhetőség: 0
Nyersanyag Ellátás: 2
Kiképzési idő: 0:28:20
A felderítő a gallok kéme. Rendkívül gyorsan és óvatosan közelítik meg a kiszemelt falut, annak katonai erejének, nyersanyagainak és védelmi rendszerének felmérése érdekében.
Amilyen gyorsan jönnek, ugyanolyan gyorsan távoznak.
Ha nincs a kikémlelendő faluban felderítő, ez a típusú támadás (kémtevékenység) az ellenfél számára rejtve marad.
Feltételek: Akadémia Szint 5, Istálló Szint 1

Theutat Villám

Theutates Thunder
 

Sebesség: 19 mező/óra
Terhelhetőség: 75
Nyersanyag Ellátás: 2
Kiképzési idő: 0:51:40
A villámok egy nagyon gyors, erős csapásmérő haderőt alkotnak, ezen felül sok nyersanyagot képesek magukkal vinni (fosztogatáskor). Védelmi szerepben a teljesítményük inkább közepesnek mondható.
Feltételek: Akadémia Szint 5, Istálló Szint 3

Druida lovas

Druidrider
 

Sebesség: 16 mező/óra
Terhelhetőség: 35
Nyersanyag Ellátás: 2
Kiképzési idő: 0:53:20
Ez a közepes lovas egység alapvetően védelemre van kiképezve.
A druida lovas leginkább a gyalogság elleni védelemben játszik szerepet.
Kiképzése és fenntartása viszonylag drága.
Feltételek: Akadémia Szint 5, Istálló Szint 5

Haeduan

Haeduan
 

Sebesség: 13 mező/óra
Terhelhetőség: 65
Nyersanyag Ellátás: 3
Kiképzési idő: 1:05:00
A haeduan csapatok a lovasság elleni támadás és védekezés esetén ideális választás. Nem nagyon van más egység, mely ezen a ponton akár csak megközelítené a tudásukat.
Kiképzésük és felszerelésük ennek megfelelően meglehetősen drága, 3 egység gabona/óra fogyasztásnál már meggondolandó, hogy érdemes-e fenntartani őket.
Feltételek: Akadémia Szint 15, Istálló Szint 10

Falromboló

Rammholz
 

Sebesség: 4 mező/óra
Terhelhetőség: 0
Nyersanyag Ellátás: 3
Kiképzési idő: 1:23:20
A falromboló a nehézfegyverzetek közé tartozik, a harcban a védelmi vonalak (falak) gyengítésével, lerombolásával segítik a támadó gyalogság és lovasság előrehaladását.
Önmagát megvédeni nem képes, ezért mindíg szükség van kísérőkre/védőkre, hogy hasznosan bevethető legyen.
Feltételek: Akadémia Szint 10, Műhely Szint 1

Harci-katapult

Trebuchet
 

Sebesség: 3 mező/óra
Terhelhetőség: 0
Nyersanyag Ellátás: 6
Kiképzési idő: 2:30:00
A katapult egy kiváló, messzire hordó nehézfegyver épületek és nyersanyagmezők kiiktatására. Önmagát képtelen megvédeni, ezért védők kirendelése mellé elengedhetetlen. Minél magasabb szintü a gyülekezőhely - és a katapult kezelői megfelelő kiképzést megkapták - annál jobb a lövések pontossága.
A gyülekezőhely 10. szintjének elérése után, minden ellenséges épület - leszámítva a rejtekhelyet - célba vehető
Feltételek: Műhely Szint 10, Akadémia Szint 15

Főnök

Chieftain
 

Sebesség: 5 mező/óra
Terhelhetőség: 0
Nyersanyag Ellátás: 4
Kiképzési idő: 25:11:40
Minden törzsnek van egy bölcs és tapasztalt harcosa, aki tudását kihasználva képes egy ellenséges falu lakosságát meggyőzni, hogy csatlakozzon a törzshöz.
Minél gyakrabban tart beszédet a település falai közt, annál kevésbé valószínü hogy a lakók egy ellenséges szónok csábításainak bedőlnek.
Feltételek: Gyülekezőtér Szint 10, Akadémia Szint 20

Telepesek

Settler

Sebesség: 5 mező/óra
Terhelhetőség: 3000
Nyersanyag Ellátás: 1
Kiképzési idő: 6:18:20
A telepesek településed vakmerő és bátor lakosai, akik egy hosszú és alapos kiképzés után elindulnak az ismeretlenbe, hogy újabb és újabb falvakat alapítsanak.
Mivel sem az utazás sem pedig a falu alapítás nem gyerekjáték, a telepesek mindíg hármasával indulnak útnak. Mindezen túl szükségük van minden nyersanyagtípusból 750 egységnyire.
Feltételek: Palota Szint 10 vagy Rezidencia Szint 10

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Akadémia..

(Pocok, 2009.11.29 14:46)

Kösz a gyors választ. :)

Hát igen...

Hajrá a fejlesztésben.. ;)

Re.: - Akadémia..

(Admin, 2009.11.29 10:40)

Köszi a hozzászólást. Az igazat megvallva nagyon sok mindent kellene még felrakni és változtatni. Mivel több újdonság is történt a Travian világában, ezeket korrigálni kellene, amit ahogy időm engedi korrigálni is fogom.

Akadémia..

(Pocok, 2009.11.28 14:55)

Sziasztok..

Jó az oldal meg minden.. De még lehetne itt fejleszteni azt ,hogy pl: Akadémiában mennyi nyersanyagért lehet ki képezni a Theutat Villám- ost... Én tudom mennyiért csak pl: ha valaki azt akar és kezdő és támadóra megy akkor nézze aszt is hogy mennyi nyersanyag kell... De ez csak tanács volt nem muszáj meg csinálni...